Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Social media προπαγάνδα, εσύ πού ανήκεις;

Ζούμε σε μια περίοδο που λαμβάνει χώρα η μεγαλύτερη social media προπαγάνδα που έγινε ποτέ. Όσο και αν ακούγεται αστείο ή χαζό, καθημερινά καλούμαστε όχι μόνο να επιλέξουμε το social network που μας ταιριάζει αλλά να αποδείξουμε την αξία μας σε αυτό. Η φωτογραφία μπορεί να είναι...
κάπως αλλά μπορεί να είναι και καλύτερη για να μαζέψει πιο πολλά likes και σχόλια. Το tweet μπορεί να είναι αδιάφορο αλλά αν λέει κάτι ενδιαφέρον θα γίνει retweet. Το νέο και εξωτικό Google+ που όλοι θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση μέσω invites παραμένει διαθέσιμο σε λίγους.


Δεν είναι μόνο οι εταιρείες που προπαγανδίζουν τις υπηρεσίες τους και θέλουν να συγκεντρώσουν όλο και περισσότερους χρήστες αλλά κι όλοι οι χρήστες που φωνάζουν πόσο καλύτεροι είναι από τους άλλους. Ο αριθμός των φίλων στο Facebook, οι followers στο Twitter και τα +1 παίζουν σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην στιγμή αλλά και στο μέλλον. Για την ακρίβεια, το περιεχόμενο δεν έχει τόση σημασία όσο οι αντιδράσεις σε αυτό… τα σχόλια στις φωτογραφίες, τα retweets σε κάτι έξυπνο κλπ.


Το ερώτημα είναι σε ποια social media προπαγάνδα ανήκει ο καθένας. Αυτή των εταιρειών που θέλουν με κάθε τρόπο τα δεδομένα που παράγουμε όλοι ή αυτή που θέλει τα μάτια και την προσοχή όλων στραμμένα προς μια κατεύθυνση μόνο; Facebook, Twitter, Google+ ή όλο και περισσότεροι φίλοι, followers και +1;



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...