Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Πασχαλινές μαντινάδες για ...sms που ξεχωρίζουν

Κάθε Πάσχα , λίγα δευτερόλεπτα αφότου ο παπάς πει το ''Χριστός Ανέστη'' οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων ανταλλάσσουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα εκατομμύρια μηνύματα με ευχές. Και επειδή οι καλύτερες ευχές...
δίνονται με μαντινάδες, το sarotiko συγκέντρωσε τις καλύτερες και σας τις παρουσιάζει.


"Τσ' ανθρώπους όσα δίδαξες
ένα θυμούνται μόνο
να σε ξανασταυρώνουνε
Χριστέ μου κάθε χρόνο."

"Αφού φεγγάρι αλάργο μου
θα 'ναι και μακριά μου
Χριστός ανέστη πες τση εσύ
και δως τση τα φιλιά μου."

"Το Πάσχα θα τσουγκρίζουνε
όλοι αυγά βαμένα
μόνο εγώ αγάπη μου
θα σκέφτομαι εσένα."

"Ως αναστήθηκε ο Χριστός
του ζήτησα χατήρι,
να σου 'χει πάντα τη χαρά
μόνιμο μουσαφίρη!"

"Πέμπω τη σκέψη στα μακριά,
μαζί σου να τσουγκρίσει
"Χριστός Ανέστη" να σου πει
κι οπίσω να γυρίσει."

"Στον εδικό μου Γολγοθά
εσύ 'σαι ο σταυρός μου
μα γίνε στην ανάσταση
και το άγιο φως μου"

"Ελπίδα για ανάσταση
κανείς δεν μου έχει δώσει
όλοι ξανοίγουν ποιος μπορεί
πρώτος να με σταυρώσει"

"Πέμπω τη σκέψη να σε βρει,
μαζί σου να τσουγκρίσει
«Χριστός Ανέστη!» να σου πει
κι οπίσω να γυρίσει."

"Σαν και την λάμψη του κεριού
τσ'Ανάστασης το βράδυ
να΄ναι η ζωή σου φωτεινή
χωρίς σταλιά σκοτάδι...!!"

"Θέλω να κάνω Ανάσταση
μόνο στην αγκαλιά σου
να μ' ανασταίνουν σαν Χριστό
τη νύχτα τα φιλιά σου... "

"Κράτα μια θέση αδιανή
στο Γολγοθά απάνω
γιατί Xριστέ μου σύντομα
παρέα θα σου κάνω!"

"Του Ιησού η Ανάσταση
εύχομαι να μπορέσει
όλου του κόσμου τσι χαρές
μόνιμα να σου πέψει"

"πάνω στον επιτάφιο
θώρουνα την καρδιά μου
και στο κερί που κράτουνα
στάζαν τα δάκρυά μου"

"Χριστός Ανέστη μου πανε
Θέ μου κι αναρωτιέμαι
αν θα υπάρξει λύτρωση
για να μην τυρρανιέμαι..."

"Όσες κροτίδες πέσουνε
του Πάσχα την ημέρα
Τόσες χαρές σου εύχομαι
να έχεις κάθε μέρα."

"Τη μέρα της Ανάστασης
δε θα βρεθώ μαζί σας
ας γίνει η σκέψη μου φωτιά
ν' ανάψει το κερί σας."

"Να φέρει η Ανάσταση
στον κόσμο την γαλήνη
στις χώρες που σκοτώνονται
να φέρει την ειρήνη."

"Εύχομαι η Ανάσταση
καρδιές να μαλακώσει
το αύριο καλύτερο
μπορεί να ξημερώσει"

"Κάθε σου λέξη και καρφί
κάθε ματιά σου πέτρα...
Με κάρφωσες σαν τον χριστό
σε ένα σταυρό δυο μέτρα..."

"Η φλόγα της Ανάστασης
να ανάψει στην καρδιά σου
Για να κρατήσει ζωντανά
όλα τα ονειρά σου"

"Χριστός Ανέστη και ευχές
σου στέλνω από την Κρήτη,
Να φτάσειw όσο θες ψηλά,
ωσαν το Ψηλορείτη"

"Δικορκο κόκκινο αυγό,
θα βαψω να σου στειλω,
Να το θωρεις να μη ξεχνας
ένα καλό σου φιλο."

"Εφέτος την Ανάσταση
κερί να μην ανάψεις κι
εγώ θα κάνω το κορμί
λαμπάδα να το κάψεις"

"Περνάς τον επιτάφιο,
φιλείς τον Σταυρομένο,
μα μένα μ'έχεις στο σταυρό
τσ'αγάπης κρεμασμένο."

"Χάρες στο διάβα Τσι ζωής
Δεν το θυμούμαι να δα,
Κι Όλη η ζωή μου ήτανε
Μια μεγαλοβδομάδα."

"Τα πάθη όλα του Χριστού
ακόμα κι αν τα ζήσω
ποτέ μια αγάπη σαν κι αυτή
δε θα τη λησμονήσω"

"Αφού εκείνη που αγαπώ
φρόντισες να τη χάσω,
πως θές τον επιτάφιο
Χριστέ μου να περάσω..."

"Σήμερα την Ανάσταση
άσπρα πουλιά θα στείλω
Να παν να πουν χρόνια πολλά
σε ένα καλό μου φίλο"

"Τσ'αγάπης ο βαρύς σταυρός
στην πλάτη ακλουθά μου
και δεν θα δω ανάσταση
ποτέ στο γολγοθά μου..!"

"να σταυρωθώ χίλιες φορές
αν είναι η αγάπη αιτία
αυτο που καίει την ψυχή
είναι η προδοσία..."

"Για το καλό των Χριστιανών,
σταυρώσαν τον Μεσία,
κι εγώ για την αγάπη μας,
θα γίνομαι θυσία."

"Σαν τον Ιούδα φέρθηκες
και στο σταυρό με στέλνεις
μα σαν και 'κείνον άσχημη
μοίρα να περιμένεις"

"στο μυαλό μια σκέψη σου
στεφάνι με αγκάθια
απου τα αίμα στάζουνε
τα δάκρυα στα μάτια"

"Όταν το φως τσ'ανάστασης
ανάψει το κερί σου,
κάθε ακτίνα μιά χαρά
να είναι στη ζωή σου"

"Με τη λαμπάδα έγραψα
στη πόρτα τ' όνομά σου
κι ορκίστηκα άλλη Λαμπρή
μή ζήσω μακριά σου!

"Όσες λαμπάδες φώτισαν
ολόκληρη τη φύση,
Τόσες χαρές σας εύχομαι
σε όλη σας τη ζήση."

"Πασχαληνές δέξου ευχές
απ την καρδιά βγαλμένες
Όλες οι μέρες της ζωής
να είναι αναστημένες"

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...