Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 1.000 επιχειρήσεις από...
τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες έχουν αριθμό υπαλλήλων μικρότερο από 500.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 81% των επιχειρήσεων ακολουθούν συγκεκριμένη πολιτική για την πρόσβαση των υπαλλήλων στο διαδίκτυο. Το 50% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι απαγορεύουν στους υπαλλήλους τους να επισκέπτονται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μέσω των υπολογιστών της εταιρίας. Ακόμα, το 34% των εταιριών χρησιμοποιεί συγκεκριμένο εργαλείο στο διαδίκτυο,το οποίο ελέγχει και παρακολουθεί τη χρήση του διαδικτύου από τους υπαλλήλους.
Όσον αφορά τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το 39% των επιχειρήσεων απαγορεύει στους υπαλλήλους του τη χρήση του Facebook, το 30% απαγορεύει το Twitter και το 27% απαγορεύει τη πρόσβαση σε ιστοσελίδες με video, όπως για παράδειγμα το YouTube.