Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Μαίνεται...πόλεμος Κορομηλά - Μουρατίδη!

Με αμείωτη ένταση μαίνεται ο «πόλεμος» Νίκου Μουρατίδη-Ρούλας Κορομηλά. Μήλον της έριδος - τι άλλο - το Big Brother και το πόσο trash είναι.

Οι δηλώσεις διαδέχονται η μία την άλλη, αλλά τα...
δύο πρόσωπα δεν λένε να ησυχάσουν με τίποτα. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Ant1, o Nίκος Μουρατίδης χαρακτήρισε πορνό αυτό που κάνει η Ρούλα, λέγοντας συγκεκριμένα ότι όταν το είδε για πρώτη φορά, το μοναδικό αίσθημα που τον διαπέρασε ήταν η… ντροπή.

"Ποτέ δεν ήμουνα φαν της Ρούλας Κορομηλά και των εκπομπών της. Είχα δει κάποιες εκπομπές και έβλεπα ότι είναι ένα πράγμα που το αποκαλούσαν ψυχαγωγία, που εγώ προσωπικά δεν ψυχαγωγούμαι με αυτό. 

Φέτος λοιπόν κάθομαι να δω αυτό το… Big Brother. Όταν το είδα, ντράπηκα τόσο πολύ, μα τόσο πολύ, που δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Ηταν τόσο έντονη αυτή η αισθητική πορνό, που όταν πλέον με ρωτάνε την γνώμη μου, την λέω, τι να κάνω;", είπε και πρόσθεσε πως η γνώμη του δεν είναι τίποτε άλλο από ένα από δείγμα των όσων ακούγονται από τον ίδιο τον κόσμο.
"Κυκλοφορώ πάρα πολύ και εκτός Αθηνών και παντού. Σας λέω λοιπόν ότι ο κόσμος το συζητάει πάρα πολύ και ο κόσμος είναι ακόμα πιο σκληρός με αυτό".

Και μπορεί η Ρούλα μέχρι στιγμής να αντιστεκόταν να απαντήσει και να μην έδινε και πολλή σημασία, ωστόσο το μεσημέρι της Δευτέρας (22/11) εκνευρίστηκε πολύ και απάντησε στα όσα της καταλογίστηκαν. 

"Δεν είμαι ο Μπούτος παιδιά, μία απλή παρουσιάστρια είμαι, καταλάβετέ το. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι λόγω εποχής, είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε φτηνά προγράμματα. Τίποτε άλλο".

Αυτά τη Δευτέρα. 
Γιατί την Κυριακή (21/11), που οι δημοσιογράφοι την είχαν "πετύχει" και πάλι, είχε πεί ότι δεν σχολιάζει το θέμα.

"Δεν ασχολούμαι καθόλου, εγώ κάνω την εκπομπή μου και θεωρώ ότι την κάνω καλά, το παιχνίδι έχει ανέβει αρκετά και δεν με απασχολεί τι λέει ο καθένας. Θα με επηρέαζε εάν μου λέγανε ότι είμαι κακή παρουσιάστρια ή ότι είμαι ατάλαντη. Τώρα, εάν ο καθένας σχολιάζει, λογικό είναι να σχολιάζει ένα πρόγραμμα", είχε δηλώσει λίγες ώρες πριν η Ρούλα Κορομηλά.

Εν ολίγοις, δεν μιλάει, δεν μιλάει, αλλά στο τέλος τα "παίρνει" κανονικά. Να δούμε πόσο θα αντέξει ακόμη με τον Νίκο Μουρατίδη. Γιατί απ’ ό, τι φαίνεται, δεν θα αντέξει για πολύ ακόμη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...