Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ηλίας Μαμαλάκης:"Δεν έχω όρεξη να μαγειρέψω"

Ο Ηλίας Μαμαλάκης επέστρεψε μετά την τιτάνια μάχη που έδωσε δίπλα στην επί 37 χρόνια σύζυγό του Στέλλα για να...
παραμείνει στη ζωή. Δεν τα κατάφεραν και τώρα εκείνος στέκεται ξανά στα πόδια του και κάνει τα πρώτα βήματα της νέας του ζωής.

Δεν έχει αλλάξει την καθημερινότητά του: μένει στο ίδιο σπίτι, κάνει τα ίδια πράγματα, πηγαίνει στο γραφείο του, στα γυρίσματα και του αρέσει να μένει μόνος.

«Μ’ αρέσει να βιώνω όλα μου τα θέματα σε βάθος. Τώρα, τι θα αλλάξει αύριο-μεθαύριο, μετά από πέντε χρόνια δεν το ξέρω», λέει ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Real News.

«Πηγαίνω λίγο πιο αργά από το συνηθισμένο αυτή την εποχή. Είχα μια καριέρα και ένα προσωπικό ενδιαφέρον για τη διατροφή που ήταν πολύ ζωντανό. Έχασα τη γυναίκα μου πριν από μερικούς μήνες και όλα έχουν υποχωρήσει, όλα βρίσκονται σε μια αδυναμία, αλλά δε νομίζω ότι όλο αυτό που έχει δημιουργηθεί μπορεί να γκρεμιστεί από τη μια στιγμή στην άλλη. Βλέποντας και κάνοντας».

Τρώει ελάχιστα και πάντα έξω από το σπίτι. «Δεν έχω κέφι να μαγειρέψω. Μπορώ να κρίνω το φαγητό του άλλου, μπορώ να φάω το φαγητό του άλλου, αλλά το να μαγειρέψω και να τρώω μόνο μου; Δεν έχει αξία».

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...