Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Διεθνής διασυρμός (ξανά) για την Ελλάδα

Αντιμέτωπη με άλλη μια καταδίκη από το το δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται η χώρα μας. Ο Λάκης Γαβαλάς κατέθεσε σήμερα το πρωί προσφυγή κατά της Ελλάδας για βάναυση παραβίαση των...
προσωπικότητας του από τις Ελληνικές Αρχές καθώς δόθηκαν στη δημοσιότητα προσωπικά του δεδομένα.


Όλα ξεκίνησαν το περασμένο Σάββατο, όταν ο γνωστός μόδιστρος συνελήφθη κατηγορούμενος για χρέη προς το δημόσιο. Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία γινόταν ρητή αναφορά στην ηλικία του κ. Γαβαλά. Αυτό κατά τον επιχειρηματία ήταν ολέθριο σφάλμα καθώς με έναν απαράδεκτο τρόπο προδόθηκε ένα μυστικό που κρατούσε για χρόνια επτασφράγιστο. “Από εχθές όλη η Ελλάδα έμαθε ότι είμαι 59 ετών. Φαίνομαι εγώ για 59; Όλοι μου λεν ότι είμαι 40. Λουκά Παπαδήμο θα μου το πληρώσεις, αυτό δε θα περάσει έτσι” δήλωσε στους δημοσιογράφους ο κ. Γαβαλας.


Ο μόδιστρος μάλιστα επικοινώνησε με δύο avant garde πρόσωπα της ελληνικής showbiz προκειμένου να τους συμπεριλάβει και αυτούς στην αγωγή που κατατέθηκε σήμερα στο Στρασβούργο. Πρόκειται για την Ζωζώ Σαμπουτζάκη και τον Ζάχο Χατζηφωτίου από τους οποίους και ζήτησε αν επιθυμούν να τους συμπεριλάβει και αυτούς στην αγωγή του, καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα για να μη γίνει γνωστή και η δική τους ηλικία.


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η κ. Ζωζώ δέχτηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση του μόδιστρου, ενώ ο Ζάχος Χατζηφωτίου του έκλεισε το τηλέφωνο κατάμουτρα δηλώνοντας “Εγώ πολέμησα στο Ελ Αλαμέιν και έφυγα από την Αθήνα στη κατοχή επειδή έκλεισαν τα καμπαρέ, θα φοβηθώ τον Παπαδήμο, χέσε με ρε Λάκη”



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...