Το νέο τμήμα θα έχει μήκος...
7,6 χλμ. με έξι νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 344 εκατ. ευρώ· είναι η μεγαλύτερη επέκταση του μετρό μετά το 2004. Θα εξασφαλίσει απευθείας σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού προβλέπεται να δημιουργηθεί συγκοινωνιακός κόμβος, όπου εκτός από το μετρό θα υπάρχει σύνδεση με το τραμ και τον πολύπαθο προαστιακό.
Η «Αττικό Μετρό» επέλεξε τον ανάδοχο του έργου, που προέκυψε από ένα διαγωνισμό ο οποίος «σέρνεται» από το 2005. Ο πρώτος διαγωνισμός είχε ακυρωθεί λόγω μπαράζ εντάσεων από τους εργολάβους. Τον Φεβρουάριο προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός. Ακολούθησε νέα βροχή ενστάσεων.
Συνεχίζεται όμως η δυστοκία με το διαγωνισμό για τα ηλεκτρομηχανολογικά των σχεδόν έτοιμων επεκτάσεων προς Ελληνικό, Περιστέρι και Χαϊδάρι, λόγω των παρενεργειών που προκαλεί η εμπλοκή της Siemens. Τον Ιούλιο εκδόθηκε η θετική γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αλλά η υπόθεση έχει παραπεμφθεί στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.
