Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Ρόδος και Κως "πρωταθλήτριες" σε τουρισμό και φέτος

Διψήφιο ποσοστό αγγίζει η άνοδος στις αφίξεις τουριστών στη χώρα μας το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος κλείνοντας στο ...
9,95% σε σχέση με το αντίστοιχο επτάμηνο πέρυσι και πλέον ο στόχος είναι όλο και ψηλότερα, αφού οι αρχικές εκτιμήσεις για το 10% φαίνεται να "κλειδώνει". Ρόδος και Κως προηγούνται σταθερά στην "κούρσα" ανόδου του τουριστικού ρεύματος και φέτος.


Με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Τρίτη (09/08) ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τα οποία προέρχονται από τα κύρια αεροδρόμια της χώρας, το επτάμηνο του 2011 αφίχθησαν συνολικά 6.458.612 αλλοδαποί τουρίστες, έναντι 5.874.144 που ήσαν πέρυσι.


Στην "κούρσα" της ανόδου του τουριστικού ρεύματος φέτος εξακολουθούν να ηγούνται, πάντα σε ό,τι αφορά τα ποσοστά, η Ρόδος και η Κως, με το νησί των Ιπποτών να πετυχαίνει άνοδο των αφίξεων στο επτάμηνο 28,2% και το νησί του Ιπποκράτη άνοδο 26,2%.


Σημαντικά ποσοστά ανόδου εμφανίζουν επίσης το Ηράκλειο με 14,4%, τα Χανιά με 8,52% αλλά και η Θεσσαλονίκη με 11,77%.


Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται και τα στοιχεία για τα τουριστικά έσοδα, σε μια περίοδο όπου η ελληνική οικονομία τα έχει απόλυτη ανάγκη. Αύξηση 10% στα έσοδα, σύμφωνα με εκτιμήσεις των φορέων του τουρισμού, ισοδυναμούν με μια αύξηση 1% στο ΑΕΠ της χώρας.


Δράσεις για την τόνωση της τουριστικής κίνησης από την ΕΣΕΕ
Στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα εστιάζει τη διαφημιστική της εκστρατεία για την τόνωση της εμπορικής κίνησης η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου.


Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει αυτοκόλλητο βιτρίνας με το μήνυμα ''Discover agora, shopping in Greece'', και αφίσες, μια που παρακινεί τους καταναλωτές να ψωνίσουν και μια που παρακινεί προς την κατεύθυνση της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης εμπορικής δραστηριότητας.


Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον τουριστικές περιοχές της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των εμπορικών συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...