χρήστη. Κάτι αντίστοιχο, δηλαδή, με τα παραδοσιακό «δυναμό» που γεμίζει τη μπαταρία στα οχήματα. Το μόνο ανησυχητικό είναι ότι, όπως προκύπτει από τις έρευνες, όσο πιο δυνατή η φωνή τόσο καλύτερη η φόρτιση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail και τον καθηγητή Σανγκ-Γου Κιµ από το πανεπιστήμιο Sungkyunkwan της Σεούλ, η νέα τεχνολογία αντιστρέφει το μηχανισμό με τον οποίο τα ηχεία μετατρέπουν σε ήχο τα ηλεκτρικά σήματα που έρχονται από τον ενισχυτή. Ο καθηγητής σημειώνει ότι στην καθημερινότητά μας περιτριγυριζόμαστε από ήχους, που όμως δεν έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς ως εν δυνάµει πηγή ενέργειας.
Η συσκευή χρησιμοποιεί νήματα από οξείδιο του υδραργύρου, ανάμεσα σε δύο ηλεκτρόδια. Ένα ηχο-απορροφητικό μαξιλαράκι πάνω τους δονείται κάθε φορά που πιάνει ηχητικά κύματα και έτσι κινεί τα μικροσκοπικά καλώδια με αποτέλεσμα την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
Σύμφωνα με τα πρώτα πρωτότυπα ο μηχανισμός μπορεί να μετατρέψει σε ηλεκτρικό ρεύμα ήχους περίπου 100 ντεσιμπέλ, που πρακτικά ισοδυναμεί στην ένταση του ήχου σε ένα δρόμο με μεγάλη κυκλοφορία ή ένα διερχόμενο τρένο. Οι επιστήμονες είναι αισιόδοξοι ότι αλλάζοντας τα υλικά κατασκευής θα επιτύχουν την παραγωγή περισσότερης ενέργειας από ασθενέστερους ήχους.
