Η Microsoft έχει ήδη πουλήσει διεθνώς περισσότερα από 10 εκατ. συστήματα Kinect από τότε που η συσκευή της εμφανίστηκε στην αγορά στις 4 Νοεμβρίου 2010, ...
γεγονός το οποίο, σύμφωνα με τον Οργανισμό των Παγκόσμιων Ρεκόρ Γκίνες, την κατατάσσει επισήμως ως την καταναλωτική ηλεκτρονική συσκευή με τις ταχύτερα αυξανόμενες πωλήσεις στην ιστορία.
Οι επιδόσεις στις πωλήσεις του Kinect ξεπερνούν τις αντίστοιχες του iPad και του iPhone, όταν αυτά πρωτοεμφανίστηκαν, δήλωσε η Γκίνες, σύμφωνα με το BBC.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι, σύμφωνα με ανεξάρτητες έρευνες, καμία άλλη καταναλωτική ηλεκτρονική συσκευή δεν έχει πουλήσει ταχύτερα σε διάστημα 60 μερών, ένα απίστευτο επίτευγμα με δεδομένη την ανταγωνιστικότητα του τομέα», σημείωσε ο εκπρόσωπος του «Guinness World Records 2011-Gamer's Edition» Γκαζ Ντέιβις.
Συγκεκριμένα, πουλήθηκαν οκτώ εκατομμύρια συσκευές Kinect μεταξύ 4 Νοεμβρίου 2010 και 3 Ιανουαρίου 2011, με μέσο ρυθμό 133.333 τη μέρα. Έως σήμερα, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει πια τα 10 εκατομμύρια.
Το Kinect ουσιαστικά είναι ένας αισθητήρας, ο οποίος αποτελείται από μία υπέρυθρη κάμερα και το κατάλληλο λογισμικό, που προστίθενται στην παιγνιδο-κονσόλα Xbox της Microsoft και επιτρέπουν στον παίκτη να παίζει από απόσταση με τις κινήσεις του σώματός του και μόνο, χωρίς την ανάγκη να κρατά κάποιο χειριστήριο.
Η επιτυχία του Kinect έχει, επίσης, οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων των παιγνιδιών (games), σύμφωνα με την αμερικανική εταιρία.
Οι επιδόσεις στις πωλήσεις του Kinect ξεπερνούν τις αντίστοιχες του iPad και του iPhone, όταν αυτά πρωτοεμφανίστηκαν, δήλωσε η Γκίνες, σύμφωνα με το BBC.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι, σύμφωνα με ανεξάρτητες έρευνες, καμία άλλη καταναλωτική ηλεκτρονική συσκευή δεν έχει πουλήσει ταχύτερα σε διάστημα 60 μερών, ένα απίστευτο επίτευγμα με δεδομένη την ανταγωνιστικότητα του τομέα», σημείωσε ο εκπρόσωπος του «Guinness World Records 2011-Gamer's Edition» Γκαζ Ντέιβις.
Συγκεκριμένα, πουλήθηκαν οκτώ εκατομμύρια συσκευές Kinect μεταξύ 4 Νοεμβρίου 2010 και 3 Ιανουαρίου 2011, με μέσο ρυθμό 133.333 τη μέρα. Έως σήμερα, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει πια τα 10 εκατομμύρια.
Το Kinect ουσιαστικά είναι ένας αισθητήρας, ο οποίος αποτελείται από μία υπέρυθρη κάμερα και το κατάλληλο λογισμικό, που προστίθενται στην παιγνιδο-κονσόλα Xbox της Microsoft και επιτρέπουν στον παίκτη να παίζει από απόσταση με τις κινήσεις του σώματός του και μόνο, χωρίς την ανάγκη να κρατά κάποιο χειριστήριο.
Η επιτυχία του Kinect έχει, επίσης, οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων των παιγνιδιών (games), σύμφωνα με την αμερικανική εταιρία.