Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Την πήρε και τη σήκωσε!

Ο Θρύλος έκανε σάκο του μποξ στη φιέστα του την ΑΕΚ, τη διέλυσε με 6-0 και πανηγυρίζει με τον πιο έντονο και εμφατικό τρόπο την κατάκτηση του 38ου τίτλου! Οι ερυθρόλευκοι επανέλαβαν 30 χρόνια μετά την τραγωδία της Θύρας 7 το ίδιο σκορ και αυτός ο θρίαμβος, αυτή η μεγάλη νίκη είναι αφιερωμένη στα αδέρφια μας.


Αυτός ο διασυρμός της ΑΕΚ είναι και μια ηχηρή απάντηση στις...αθυροστομίες του Αδαμίδη και του Δημητριάδη που έβαλαν στο στόμα τους τον Ολυμπιακό και το πλήρωσαν με εξάρα!

Τους...ξεχρέωσε ο παικταράς Τζιμπούρ που έβαλε δύο γκολάρες και τους έκανε να βάλουν τα κλάμματα που τον είχαν και δεν είχαν φράγκο να τον κρατήσουν!

Ο Θρύλος μπήκε από το πρώτο λεπτό αποφασισμένος να πάρει το παιχνίδι και τους έβαλε τρία γκολ στο πρώτο εικοσάλεπτο!

Ο Ραφίκ με κεφαλιά (από κόρνερ του Ιμπαγάσα και ασίστ με το κεφάλι του Μοδέστο) στο 2. Ο Μέλμπεργκ με έξοχο πλασέ από φάουλ του Ιμπαγάσα στο 7. Και ο Φουστέρ παρότι του έκαναν πέναλτι με πλασέ στο 19 από ασίστ του Τζεμπούρ. 3-0 στο 20, ο Χιμένεθ κοπανιόταν στον πάγκο κι ο κόσμος παραληρούσε στην εξέδρα!

Η ΑΕΚ προσπάθησε να αντιδράσει στη συνέχεια και κατάφερε να μη φάει άλλο γκολ μέχρι το φινάλε του πρώτου μέρους. Και μέχρι το τσουνάμι από το 60 μέχρι το 70 που ο Ολυμπιακός, παρότι είχε βγει ο μαέστρος Ιμπαγάσα, έβαλε άλλα τρία!

Ο Τζεμπούρ με σόλο απίστευτο έβαλε μια καταπληκτική γκολάρα στο 61, ο Μιραλάς τον μιμήθηκε και εκτέλεσε τον Σάχα στο 68, ενώ ο φανταστικός Χολέμπας με έξοχο σουτ στο 70 έγραψε το 6-0.

Ο Θρύλος συνέχισε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και ευτυχώς δεν έβαλε άλλο γκολ έτσι ώστε να θυμηθούμε ξανά το σκορ της 8ης Φλεβάρη του 81 και να πανηγυρίσουμε μαζί με τα αδέρφια μας στον ουρανό!

Ρεσιτάλ έδωσαν όλοι απόψε! Ο Βαλβέρδε που γνώρισε την αποθέωση από 30.000 κόσμο στο τέλος. Ο κόσμος που ήταν άψογος, χόρευε και τραγουδούσε στην εξέδρα και έδωσε απαντήσεις σε Αδαμίδηδες και Μπιτσαξήδες. Ο Θρύλος που βούλωσε πράσινα στόματα με τη νίκη αυτή και τους αφήνει στα στούντιό τους να γράφουν κασέτες και να βάζουν κοριούς.

Οι παίκτες ήταν όλοι υπέροχοι. Με κορυφαίους τον απίστευτο Τζιμπούρ, τον ηγέτη Ιμπαάσα, όλους τους αμυντικούς, αλλά και τον χορευτή Μιραλάς. Αναλυτικά η κριτική σε άλλο άρθρο από τον Ηρακλή Αντύπα.

Ολυμπιακός-ΑΕΚ 6-0