Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Οπαδικό "καρτέρι" στη σύντροφο του Τζιμπούρ (video)

Επίθεση δέχτηκε το μοντέλο Βαλεντίνα Τσεπάνου τα ξημερώματα της Κυριακής (6/2) από αγνώστους όταν γύριζε από διασκέδαση με φίλους. Όπως είπε το μοντέλο, οι άγνωστοι μετά την επίθεση της είπαν πως αυτό έγινε ως απάντηση για το φίλο της, Ραφίκ Τζιμπούρ.


Η γυναίκα έπεσε στο...
έδαφος ύστερα από χτυπήματα στην πλάτη και την κοιλιά ενώ ένας εκ των δραστών της είπε: «Αυτό το χρωστάμε στο φίλο σου».


«Νοιώθω αηδία με όλα αυτά που έγιναν. Στο παρελθόν πάλι με έκλεψαν, μου έσπασαν το αυτοκίνητο, αλλά να με πλησιάζουν και να με απειλούν για το σύντροφό μου είναι άνανδρο. Τι τους φταίω;», είπε στην εφημερίδα Espresso το γνωστό μοντέλο.


Η νεαρή γυναίκα μετά την επίθεση μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε ιδιωτικό νοσοκομείο ενώ από τα πρώτα λεπτά βρέθηκε δίπλα της ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού. Μάλιστα, ο αγαπημένος της προσέλαβε προσωπική φρουρά για να προστατεύει το μοντέλο.


«Από σήμερα θα υπάρχει συνέχεια κάποιος άνθρωπος δίπλα μου, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την προσωπική μου ασφάλεια. Οφείλω να το κάνω αυτό, για να μην μου επιτεθούν ξανά.


Έχω πάρει, λοιπόν, τα μέτρα μου γιατί η ζωή μου κινδυνεύει και η οικογένειά μου ανησυχεί.


Δεν κατέθεσα μήνυση κατά αγνώστου, ως όφειλα, για να μην κάνω κακό στον αγαπημένο μου, αφού δεν γνωρίζουμε εκατό τοις εκατό αν τα κίνητρα του αγνώστου αφορούσαν πραγματικά τη μεταγραφή του», κατέληξε το μοντέλο.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...