Η Νορβηγική αλυσίδα ξενοδοχείων Nordic Choice Hotels, είναι η πρώτη που προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και περνά στη νέα εποχή με ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα άφιξης και αναχώρησης πελατών στη νέα αλυσίδα ξενοδοχείων της με τίτλο Comfort Xpress.
Το πρώτο τέτοιο ξενοδοχείο άνοιξε στις 10 Ιανουαρίου στο Όσλο της Νορβηγίας με...
180 μικρά δωμάτια και λειτουργεί με βάση ένα νέο αυτόματο σύστημα, καταργώντας την παραδοσιακή ρεσεψιόν! Η διαδικασία είναι απλή για το πελάτη...
Το σύστημα που λειτουργεί στο Comfort Xpress έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Ariane Systems, και επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν check in πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Allegro check-in. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνουν κλικ σε ένα ειδικό link που θα έχουν λάβει με email μαζί με την κράτησή τους…
Κάνοντας check in εκτελείται και η διαδικασία πληρωμής, και έτσι ο πελάτης είναι απολύτως έτοιμος φτάνοντας στο ξενοδοχείο. Στο ξενοδοχείο θα λάβει ένα email ή sms, με τον αριθμό δωματίου και την προτίμηση για το είδος του «κλειδιού». Για να ανοίξει η πόρτα του δωματίου ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε το κινητό του τηλέφωνο μέσω του ειδικού συστήματος OpenWays που λειτουργεί σε οποιοδήποτε smartphone. Διαφορετικά θα βρει να τον περιμένει σε ένα ειδικό αυτόματο κιόσκι στο ξενοδοχείο μια ειδική κάρτα RFID.
Το πείραμα της Nordic Choice Hotels μοιάζει ενδιαφέρον και από την ανταπόκριση των πελατών θα αποφασιστεί ο ρυθμός εξάπλωσης της νέας αλυσίδας. Σίγουρα μια τέτοια επιλογή μοιάζει αποδοτική και χρηστική για συχνούς ταξιδιώτες και πελάτες με περίεργα ωράρια που θέλουν μια στανταρ εξυπηρέτηση όποια ώρα της ημέρας φτάνουν στο ξενοδοχείο. Όμως για όσους από εμάς φτάνουμε για πρώτη φορά στο Όσλο (ή σε όποιες πόλεις επεκταθεί το σύστημα) θα είναι πάντα χρήσιμη η βοήθεια ενός ρεσεψιονίστ για τον προσανατολισμό μας στην πόλη και τα αξιοθέατα…
Για περισσότερες πληροφορίες, τιμές και κρατήσεις η επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι (μόνο στα Νορβηγικά προς το παρόν): http://www.comforthotelxpress.no/ (Μην ξεχνάτε και το Google Translate!)
Το πρώτο τέτοιο ξενοδοχείο άνοιξε στις 10 Ιανουαρίου στο Όσλο της Νορβηγίας με...
180 μικρά δωμάτια και λειτουργεί με βάση ένα νέο αυτόματο σύστημα, καταργώντας την παραδοσιακή ρεσεψιόν! Η διαδικασία είναι απλή για το πελάτη...
Το σύστημα που λειτουργεί στο Comfort Xpress έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Ariane Systems, και επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν check in πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Allegro check-in. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνουν κλικ σε ένα ειδικό link που θα έχουν λάβει με email μαζί με την κράτησή τους…
Κάνοντας check in εκτελείται και η διαδικασία πληρωμής, και έτσι ο πελάτης είναι απολύτως έτοιμος φτάνοντας στο ξενοδοχείο. Στο ξενοδοχείο θα λάβει ένα email ή sms, με τον αριθμό δωματίου και την προτίμηση για το είδος του «κλειδιού». Για να ανοίξει η πόρτα του δωματίου ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε το κινητό του τηλέφωνο μέσω του ειδικού συστήματος OpenWays που λειτουργεί σε οποιοδήποτε smartphone. Διαφορετικά θα βρει να τον περιμένει σε ένα ειδικό αυτόματο κιόσκι στο ξενοδοχείο μια ειδική κάρτα RFID.
Το πείραμα της Nordic Choice Hotels μοιάζει ενδιαφέρον και από την ανταπόκριση των πελατών θα αποφασιστεί ο ρυθμός εξάπλωσης της νέας αλυσίδας. Σίγουρα μια τέτοια επιλογή μοιάζει αποδοτική και χρηστική για συχνούς ταξιδιώτες και πελάτες με περίεργα ωράρια που θέλουν μια στανταρ εξυπηρέτηση όποια ώρα της ημέρας φτάνουν στο ξενοδοχείο. Όμως για όσους από εμάς φτάνουμε για πρώτη φορά στο Όσλο (ή σε όποιες πόλεις επεκταθεί το σύστημα) θα είναι πάντα χρήσιμη η βοήθεια ενός ρεσεψιονίστ για τον προσανατολισμό μας στην πόλη και τα αξιοθέατα…
Για περισσότερες πληροφορίες, τιμές και κρατήσεις η επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι (μόνο στα Νορβηγικά προς το παρόν): http://www.comforthotelxpress.no/ (Μην ξεχνάτε και το Google Translate!)