Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Οι δύσκολες ώρες της Θεοπούλας

Δύσκολες ώρες για την «Θεοπούλα» ή κατά κόσμον, Έφη Παπαθεοδώρου.


Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso η γλυκιά ηθοποιός που όλοι αγαπήσαμε στο θρυλικό «Παρά Πέντε» πρέπει να μπει σύντομα στο νοσοκομείο προκειμένου να...
υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στα μάτια, γιατί σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για την όρασή της.


Η Έφη Παπαθεοδώρου, όπως δήλωσε στην εφημερίδα «Espresso», αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων θα κάνει εισαγωγή στο νοσοκομείο. Ο θεράπων γιατρός της συνέστησε να μπει σύντομα για εγχείρηση, επειδή η κατάσταση της όρασής της έχει επιδεινωθεί.


Η ίδια δηλώνει στην εφημερίδα: «Έχω πρόβλημα με τα μάτια μου. Θα μπω σύντομα να κάνω εγχείρηση καταρράκτη. Αν δεν συμμορφωθώ στις υποδείξεις των γιατρών, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να τυφλωθώ»!
Η ηθοποιό μίλησε και για την οικονομική κατάσταση: «Ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς, περίπου μισό αιώνα, βρέθηκαν να αναρωτιέμαι πως θα ζήσω. Και φανταστείτε ότι εγώ δεν έχω υποχρεώσεις, είμαι σε καλύτερη μοίρα από άλλους ανθρώπους» είπε η ηθοποιός που συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα πάντα με χαμόγελο.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...