Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΔΕΗ: «Point system» για τους καθυστερούμενους λογαριασμούς

Νέα διαδικασία διακανονισμών για τους καθυστερούμενους λογαριασμούς προωθεί η ΔΕΗ.


Με μία διαδικασία τύπου «point system» οι πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξόφληση των λογαριασμών κατανέμονται, σε 6...
κατηγορίες, ανάλογα με τη συνέπειά τους στην εξόφληση λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο.


Για κάθε κατηγορία καταναλωτών προβλέπεται ποιες διευκολύνσεις θα κάνει η ΔΕΗ αλλά και τι θα ισχύει στις περιπτώσεις της μη τήρησης του διακανονισμού.


Οι κατηγορίες στις οποίες κατατάσσονται οι καταναλωτές είναι:


1. Συνεπής χωρίς διακανονισμούς.


2. Συνεπής σε πληρωμές και διακανονισμούς.


3. Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού.


4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών.


5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους.


6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.


Οι οικιακοί καταναλωτές που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή ήταν απόλυτα συνεπείς το προηγούμενο δωδεκάμηνο στην εξόφληση των λογαριασμών τους, προβλέπεται δυνατότητα ρύθμισης του ληξιπρόθεσμου λογαριασμού έως και σε 4 διμηνιαίες δόσεις και ανάλογες κλιμακώσεις για τις υπόλοιπες κατηγορίες.


Οι πελάτες του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου αποτελούν ειδική κατηγορία.


Σε αυτές τις περιπτώσεις θα παρέχονται περισσότερες δόσεις και χαμηλότερες προκαταβολές, ενώ προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις για άτομα με μηχανική υποστήριξη.


Προβλέψεις διακανονισμών υπάρχουν και για τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών της ΔΕΗ, όπως επιχειρήσεις, δημόσιο, μεγάλες βιομηχανίες κ.α.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...