Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011
Η μεγαλύτερη καταστροφή ποτε σε μπουζούκια!(Video)
Εντάξει ήταν προ ΔΝΤ-εποχή αλλά αυτό που έγινε στα μπουζούκια στην ταινία σήμερα θέλουν όλοι οι Έλληνες να το κάνουν στη.. Βουλή και σε πολλές πολλές εταιρίες νταβατζήδες!!!!Δείτε!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού