Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Έκλεψαν όπλα αστυνομικών στο Μοναστηράκι

Ληστεία περιπολικού στις τέσσερις τα ξημερώματα στο Μοναστηράκι. Ενώ οι αστυφύλακες είχαν πάει για φαγητό, άγνωστοι "άνοιξαν" το περιπολικό και έκλεψαν τα όπλα και προσωπικά αντικείμενα των...
ενστόλων.


Όπως έγινε γνωστό, οι δύο αστυφύλακες, που υπηρετούν στα τμήματα Ασφαλείας Παλαιού Φαλήρου και Νέου Κόσμου, εκτελούσαν υπηρεσία στο Μοναστηράκι με συμβατικό αυτοκίνητο της Ασφάλειας.


Κάποια στιγμή, όπως λένε οι ίδιοι, κλείδωσαν το υπηρεσιακό όχημα και έφυγαν για δέκα λεπτά προκειμένου να φάνε και να πιουν νερό. Όταν γύρισαν διαπίστωσαν ότι άγνωστοι είχαν διαρρήξει το αυτοκίνητο και είχαν κλέψει τα τσαντάκια τους με ένα πιστόλι και ένα περίστροφο καθώς και προσωπικά τους αντικείμενα που είχαν αφήσει κάτω από τα καθίσματα.


Από το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας οι δύο αστυφύλακες τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και διατάχτηκε σε βάρος τους ένορκη διοικητική εξέταση





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...