Ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό του facebook φαίνεται ότι έχει απομακρυνθεί εδώ και κάποιες ημέρες. Χαμηλά, στο αριστερό μέρος των Σελίδων (Pages) υπήρχε η επιλογή “Suggest to Friends”. Μέσω της επιλογή αυτής, δινόταν η...
δυνατότητα σε έναν fan να προτείνει την σελίδα αυτή σε άλλους φίλους του. Ουσιαστικά μέσα από ένα pop -up box που άνοιγε, o χρήστης επέλεγε έναν, περισσότερους ή όλους τους φίλους τους και τους έστελνε μια ειδοποίηση. Με τον τρόπο αυτό οι φίλοι που επέλεγε ο fan, ενημερωνόντουσαν μέσω μιας πρόσκλησης για το link της σελίδας.
Εδώ και κάποιες ημέρες, φαίνεται ότι το facebook αποφάσισε να καταργήσει αυτή την επιλογή. Για την ακρίβεια την διατήρησε, μόνο για τους administrators της εκάστοτε σελίδας.
Επίσημα, από το facebook δεν έχει υπάρξει ενημέρωση. Από την άλλη πλευρά δεν φαίνεται να είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή αυτή, γιατί οι διαχειριστές των σελίδων ‘χάνουν’ έναν εύκολο, αλλά και δωρεάν τρόπο να διευρύνουν την βαση των fans τους. Μπορεί να αντικασταθεί από κάποια άλλη επιλογή μελλοντικά, μπορεί να επανέλθει στα επιλογή αλλά να μην αφήνει να επιλεχθούν όλοι οι φίλοι, άλλα ένα πεπερασμένο πλήθος αυτών.
Σε κάθε περίπτωση, οι φήμες είναι πολλές, αλλά ένα φαίνεται να είναι το σίγουρο… ότι το facebook κάνει αλλαγές στην λογική που κατευθυνουν τους χρήστες και τους διαχειριστές σελίδων στην δημιουργία διαφόρων διαφημιστικών banners και πληρωμένης διαφήμισης για την προβολή τους.
δυνατότητα σε έναν fan να προτείνει την σελίδα αυτή σε άλλους φίλους του. Ουσιαστικά μέσα από ένα pop -up box που άνοιγε, o χρήστης επέλεγε έναν, περισσότερους ή όλους τους φίλους τους και τους έστελνε μια ειδοποίηση. Με τον τρόπο αυτό οι φίλοι που επέλεγε ο fan, ενημερωνόντουσαν μέσω μιας πρόσκλησης για το link της σελίδας.
Εδώ και κάποιες ημέρες, φαίνεται ότι το facebook αποφάσισε να καταργήσει αυτή την επιλογή. Για την ακρίβεια την διατήρησε, μόνο για τους administrators της εκάστοτε σελίδας.
Επίσημα, από το facebook δεν έχει υπάρξει ενημέρωση. Από την άλλη πλευρά δεν φαίνεται να είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή αυτή, γιατί οι διαχειριστές των σελίδων ‘χάνουν’ έναν εύκολο, αλλά και δωρεάν τρόπο να διευρύνουν την βαση των fans τους. Μπορεί να αντικασταθεί από κάποια άλλη επιλογή μελλοντικά, μπορεί να επανέλθει στα επιλογή αλλά να μην αφήνει να επιλεχθούν όλοι οι φίλοι, άλλα ένα πεπερασμένο πλήθος αυτών.
Σε κάθε περίπτωση, οι φήμες είναι πολλές, αλλά ένα φαίνεται να είναι το σίγουρο… ότι το facebook κάνει αλλαγές στην λογική που κατευθυνουν τους χρήστες και τους διαχειριστές σελίδων στην δημιουργία διαφόρων διαφημιστικών banners και πληρωμένης διαφήμισης για την προβολή τους.