Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Mendes: "Θέλω να κυριεύσω τον κόσμο…"(video)

«Στόχος μου είναι να κυριεύσω τον κόσμο», είπε η Eva Mendes σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη η Eva στο περιοδικό Live…


Σύμφωνα με τη σέξι Eva οτιδήποτε κάνει και οτιδήποτε συμβαίνει στη ζωή της, είναι μέρος ενός μεγαλύτερο και «ανώτερου» σχεδίου.


«Υπάρχει πάντα μεθοδικότητα στην...
τρελά μου. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι όλα είναι τυχαία στη ζωή μου αλλά η αλήθεια είναι ότι υπολογίζω ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια όσον αφορά στην καριέρα μου», δήλωσε και πρόσθεσε.


«Για παράδειγμα αν αποφασίσω να κάνω μια γυμνή φωτογράφηση για τον Calvin Klein, θα είναι επειδή καταλαβαίνω ότι πρέπει να ‘ανάψω’ την θερμοκρασία όσον αφορά την σεξουαλικότητά μου. Πίσω από οτιδήποτε κάνω ύπαρχοι σχέδιο».


Και μπορεί -όπως λέει η ίδια- να μην ξέρει ποιο είναι το σχέδιο, αυτό για το οποίο είναι σίγουρη όμως είναι πως ανήκει σε ένα ακόμα πιο μεγάλο πλάνο, το οποίο θα την οδηγήσει στο να κυριεύσει όλο τη γη μια μέρα!


«Δεν θα δεχτώ τίποτε λιγότερο. Αυτός είναι ο προορισμός μου», λέει η όμορφη Κουβανή.


Όπως μάλιστα είπε στη συνέντευξή της, δεν μπορεί πια να πηγαίνει ούτε διακοπές γιατί δεν θέλει να κάνει διαλείμματα από τη δουλειά της, ενώ αποκάλυψε ότι η καλύτερη συμβουλή που της έχουν δώσει είναι να μην κοιτά ποτέ πίσω της.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...