Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Ford Focus


Το νέο Focus δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο για την Ford αλλά αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της το οποίο θα είναι το ίδιο σε όλες...
τις αγορές του κόσμου. Οι πωλήσεις του νέο Focus θα ξεκινήσουν από τις αρχές του επόμενου έτους και έτσι η παραγωγή του νέου μικρομεσαίο αυτοκινήτου ξεκίνησε επίσημα σήμερα στο εργοστάσιο του Saarlouis στη Γερμανία που κατασκευάζεται επίσης και το Kuga. 
Το εργοστάσιο μπορεί να κατασκευάζει 1.850 αυτοκίνητα ημερησίως αφού δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο χάρη στις τριπλές βάρδιες. Φυσικά και οι τρεις εκδόσεις (sedan, hatchback και wagon) θα κατασκευάζονται στο συγκεκριμένο εργοστάσιο όπως και το Focus ST του οποίου η παραγωγή θα ξεκινήσει στις αρχές του 2012.
Η Ford ξόδεψε 300 εκατομμύρια ευρώ για να αναβαθμίσει το εργοστάσιο του Saarlouis ώστε να μπορεί να παράγει το νέο Focus. Τα €100  εκατ. από αυτά, πήγαν στην αγορά νέων robot, τα €75 εκατ σε νέο εξοπλισμό ενώ τα €18 εκατ χρησιμοποιήθηκαν για ένα νέο υψηλής ποιότητας βαφείο με χαμηλές εκπομπές. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι οι 500 εργάτες που είχαν εποχιακές συμβάσεις θα τους προσλάβει με συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Εκτός από το εργοστάσιο του Saarlouis, η Ford θα κατασκευάζει τα Focus που προορίζονται για την Αμερική στο εργοστάσιο του Michigan το οποίο βρίσκεται λίγο έξω από το Detroit, που στο παρελθόν είχε παράγει τα Expedition και Lincoln Navigator.
Στα μέσα του 2011 η Ford σκοπεύει να προσθέσει ακόμη μια γραμμή παραγωγής σε λειτουργία, αυτή του εργοστασίου της Αγίας Πετρούπολης της Ρωσίας με τα αυτοκίνητα αυτά να προορίζονται για την Ρωσική αγορά, ενώ το 2012 θα ανοίξουν τις πύλες τους τα νέα εργοστάσια στις πόλεις Chongquig της Κίνας και Rayong της Ταϊλάνδης με τα αυτοκίνητα αυτά να προορίζονται για τις τοπικές αγορές. Φωτογραφίες από την γραμμή παραγωγής αλλά και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.