Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010
Γουρούνι στο σακί…
Σίγουρα θα έχετε ακούσει την συγκεκριμένη φράση. Όταν λέμε γουρούνι στο σακί…
…Συνήθως δεν φανταζόμαστε κάτι τόσο...
χαριτωμένο (και χριστουγεννιάτικο)!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού