Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Γουρούνι στο σακί…

Σίγουρα θα έχετε ακούσει την συγκεκριμένη φράση. Όταν λέμε γουρούνι στο σακί…
…Συνήθως δεν φανταζόμαστε κάτι τόσο...
χαριτωμένο (και χριστουγεννιάτικο)!