προσβλητικό και σεξιστικό τρόπο, στην εκπομπή του (7/12/2010) το διευθυντικό στέλεχος της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Δώρα Κατσιβαρδάκου, η οποία είναι άτομο με αναπηρία (αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας και δεν μπορεί να αναπνεύσει άνετα).
Χθες, μετά τις διαμαρτυρίες που προκλήθηκαν, ο κ. Λαζόπουλος έστειλε στην κ. Κατσιβαρδάκου λουλούδια με σημείωμα συγγνώμης. Εκτιμάται ότι τη συγγνώμη αυτή, μαζί με ανάλογη εξήγηση, θα τη γνωστοποιήσει και στους τηλεθεατές του, στην επόμενη εκπομπή του.