Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ένοπλοι άνοιξαν πυρ κατά κτιρίου του ΝΑΤΟ

Ένοπλοι άνοιξαν πυρ κατά κτιρίου του ΝΑΤΟΑναταραχές στο Κόσοβο στο πλαίσιο των πρώτων μετά την ανεξαρτητοποίηση εκλογών. Ένοπλοι άνοιξαν πυρ χθες Σάββατο στο βόρειο Κόσοβο κατά...
ενός κτιρίου το οποίο χρησιμοποιείται από την KFOR, την δύναμη του ΝΑΤΟ στην περιοχή, αφήνοντας επίσης μία απειλητική επιστολή εναντίον των Σέρβων, οι οποίοι θα ψηφίσουν στις σημερινές βουλευτικές εκλογές, σύμφωνα με την αστυνομία.

Οι πυροβολισμοί σημειώθηκαν στην περιοχή του Ζουμπίν Πότοκ και προκάλεσαν μόνο υλικές ζημιές.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...