Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Συναίνεση: «Όχι» από Σαμαρά, «Ναι» από Αβραμόπουλο

Ειδικότερα, ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Τύπος της Κυριακής», τονίζει ότι...
«δεν πρόκειται να γίνει συνένοχος σε αδιέξοδα». «Η αντίθεσή μας με την πολιτική του μνημονίου δεν είναι αντί. Είναι χτισμένη σε διαπιστώσεις που έχουν πλήρως θεμελιωθεί και που επαληθεύτηκαν στην πορεία», δηλώνει ο πρόεδρος της ΝΔ.


«Αυτή τη στιγμή υπάρχει υπάρχουν πολλοί που αρχικά είχαν υποστηρίξει το μνημόνιο, αλλά σήμερα άλλαξαν θέση. Αλλά δεν υπάρχει κανείς που έκανε το αντίθετο. Άρα οι νουθεσίες πέφτουν στο κενό», αναφέρει ο Αντώνης Σαμαράς και δηλώνει κατηγορηματικά «στήριξη δίνουμε σε ο,τι θετικό γίνεται. [..] Αλλά όταν μου ζητείται να στηρίξουμε μία λανθασμένη πολιτική, ουσιαστικά μου ζητούν να γίνω συνένοχος σε ένα αδιέξοδο». «Τέτοια συνενοχή δεν πρόκειται να τη δεχτώ», καταλήγει.
Την ίδια στιγμή, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Δημήτρης Αβραμόπουλος, μιλώντας στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», δηλώνει ότι η συνάντηση και η συζήτηση του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι αναγκαία, όπως, αναγκαία θεωρεί και τη σύγκλιση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ σε ορισμένα «βασικά σημεία».
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, αφού δηλώνει πως «όλα τα κόμματα ευθύνονται για την κρίση» και κατηγορεί την κυβέρνηση για «αδιαλλαξία», σημειώνει ότι «ο εκάστοτε πρωθυπουργός και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα πρέπει να συναντώνται τακτικά, κεκλεισμένων των θυρών και χωρίς ατζέντα και να συζητούν για τα μεγάλα εθνικά, πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα».
«Αυτό ίσως μας βοηθήσουν οι καιροί και οι καταστάσεις που βιώνουμε αυτό τον καιρό, για να ξεκινήσει ως έμπρακτη απόδειξη αναβάθμισης του αποκαλούμενου πολιτικού μας πολιτισμού», προσθέτει.
Ερωτηθείς, αν θεωρεί αναγκαία την εθνική συνεννόηση μεταξύ του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ απαντάει : «Χωρίς καμία αμφιβολία». Μάλιστα, όταν ρωτήθηκε αν «η απόρριψη από την κυβέρνηση του ενδεχομένουν σύστασης εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία, αποτελεί προϋπόθεση για τη ΝΔ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δηλώνει ότι «αυτή η ιστορία η ιστορία με τις Εξεταστικές, που σε τελευταία ανάλυση, δεν έχει οδηγήσει σε κάποιο αποτέλεσμα, έχει κάνει ήδη διπλό κακό».
«Πρώτον, οι πολίτες θεωρούν ότι δεν φωτίζεται η αλήθεια και πως το πολιτικό σύστημα συγκαλύπτει ή παραπλανά. Και δεύτερον, έχει να κάνει περισσότερο με διάθεση εκδικητικότητας από πλευράς της κυβέρνησης παρά πραγματικής απόδοσης ευθυνών», τονίζει.