Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Τι γίνεται σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης σας; Ποιά είναι τα δικαιώματά σας; Διαβάστε

Αν μια πτήση αργήσει να φτάσει τον τελικό της προορισμό με τρεις ή περισσότερες ώρες καθυστέρηση, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση μεταξύ...
250 και 600 ευρώ. 
Πρόκειται για απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

Επίσης, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να καταβάλλουν αποζημίωση και σε περιπτώσεις ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης εξαιτίας τεχνικών λόγων, καθόσον οι τεχνικοί λόγοι δεν ανήκουν σε έκτακτες περιστάσεις.

Αυτά και αρκετά ακόμη πρέπει να γνωρίζουν όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν αεροπορικώς. Με αφορμή την αυξημένη κίνηση που πρόκειται να υπάρξει τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας έδωσε πρακτικές συμβουλές στο επιβατικό κοινό.

Σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους, οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου τους. Αν η εταιρεία αρνηθεί να συμμορφωθεί με τους παραπάνω όρους, οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν στην ΥΠΑ, η οποία θα αναλάβει την επίλυση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί.

Τα βασικά που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες είναι τα εξής:

-Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης τα ποσά που προβλέπονται είναι €250 για πτήσεις μικρότερες των 1500 χλμ, €400 για πτήσεις από 1500 έως 3500 χλμ και €600 για πτήσεις άνω των 3500 χλμ.

-Όταν αφορά σε ακύρωση πτήσης προβλέπεται επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα, επικοινωνιακές διευκολύνσεις, αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς σε άλλη πτήση.

-Εάν σημειωθούν μεγάλες καθυστερήσεις, οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα για κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντίτιμου του εισιτηρίου.

-Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής αποσκευών, οι ταξιδιώτες έχουν δυνατότητα διεκδίκησης έως και 1000 DSR (1SDR=€1,18).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...