Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Billboard:Lady Gaga καλλιτέχνης της χρονιάς

Artist of the year για το Billboard, σύμφωνα με τις επιδόσεις της στα charts φέτος αναδεικνύεται η Lady Gaga, ένα μόνο χρόνο μετά την κατάκτηση του...
τίτλου Best New Artist.


Μόνο επτά γυναίκες έχουν πάρει τον τίτλο του Καλλιτέχνη της Χρονιάς από το 1981 μέχρι σήμερα: η Lady Gaga (2010), η Taylor Swift (2009), η LeAnn Rimes , η Alanis Morissette (1996), η Mariah Carey (1991), η Whitney Houston (1986) και η Madonna (1985).

Δεύτερη στην κατηγορία Artist Of The Year (που βασίζεται στις πωλήσεις των albums των καλλιτεχνών) αναδείχθηκε η Taylor Swift, με τον Eminem να ακολουθεί στην τρίτη θέση, ενώ το Top 10 συμπλήρωσαν οι Lady Antebellum, η Kesha, o Usher, οι Black Eyed Peas, o Justin Bieber, η  Rihanna και ο Drake.



Όσο για την κατάταξη των καλλιτεχνών με βάση τις πωλήσεις των singles τους, την κορυφή κατέκτησε η Kesha με το 'Tik Tok', ενώ δεύτεροι αναδείχθηκαν οι Lady Antebellum με το 'Need You Now' και τρίτοι οι Train με το 'Hey, Soul Sister'.