Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Billboard:Lady Gaga καλλιτέχνης της χρονιάς

Artist of the year για το Billboard, σύμφωνα με τις επιδόσεις της στα charts φέτος αναδεικνύεται η Lady Gaga, ένα μόνο χρόνο μετά την κατάκτηση του...
τίτλου Best New Artist.


Μόνο επτά γυναίκες έχουν πάρει τον τίτλο του Καλλιτέχνη της Χρονιάς από το 1981 μέχρι σήμερα: η Lady Gaga (2010), η Taylor Swift (2009), η LeAnn Rimes , η Alanis Morissette (1996), η Mariah Carey (1991), η Whitney Houston (1986) και η Madonna (1985).

Δεύτερη στην κατηγορία Artist Of The Year (που βασίζεται στις πωλήσεις των albums των καλλιτεχνών) αναδείχθηκε η Taylor Swift, με τον Eminem να ακολουθεί στην τρίτη θέση, ενώ το Top 10 συμπλήρωσαν οι Lady Antebellum, η Kesha, o Usher, οι Black Eyed Peas, o Justin Bieber, η  Rihanna και ο Drake.



Όσο για την κατάταξη των καλλιτεχνών με βάση τις πωλήσεις των singles τους, την κορυφή κατέκτησε η Kesha με το 'Tik Tok', ενώ δεύτεροι αναδείχθηκαν οι Lady Antebellum με το 'Need You Now' και τρίτοι οι Train με το 'Hey, Soul Sister'.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...